Aydın: Kapım her zaman sizlere açık
Nevşehir'e atanan Vali Osman Aydın için veda yemeği düzenlendi.
Konya Polisevi'ndeki yemeğe, Cumhuriyet Başsavcısı Hüseyin Canan, Emniyet Müdürü Hüseyin Namal, merkez ilçe kaymakamları, Konya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Sefa Özdemir, daire amirleri, iş adamları ve çok sayıda davetli katıldı.
Vali Aydın, yemekteki konuşmasında, her başlangıcın bir sonu olduğunu belirtirken Konya'da görev yapmaktan büyük mutluluk duyduğunu söyledi.
Konya'da çok değerli insanlar tanıdığını belirten Aydın, ''Mevlana şehrinde görev yapış olmanın mutluluğunu ve onurunu her zaman taşıyacağım. Kapım her zaman sizlere açık. Unutmamak gerekir ki neresi olursa olsun bu memleketin her köşesi kutsaldır'' dedi.
Yemekte, Vali Yardımcısı Nevzat Dalkıran, Aydın'a el işlemeli vazo hediye etti.