Av tüfeğiyle intihar etti

Av tüfeğiyle intihar etti

Konya'nın Beyşehir ilçesinde bir şahıs av tüfeğiyle kendini vurarak intihar etti

Edinilen bilgiye göre, ilçeye bağlı Çiftlik köyünde oturan Mustafa Pırtık (26), girdiği bunalım neticesinde evinde bulunan av tüfeğini çenesine doğrultarak ateşleyip intihar etti. Olay yerinde yaşamını yitiren gencin cesedi, otopsi için Beyşehir Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. Gencin intihar nedeni araştırılıyor.