Asya sektörde yeni sayfa açacak
Asya Kebap Pastaneleri 4 gün arayla üçüncü şubesinin açılışını Yapıcı İş Merkezi’nde gerçekleştirdi. İşletme Müdürü Altıparmak, amaçlarının Konya’da gıda sektöründe yeni bir sayfa açmak olduğunu belirtti.
Asya Kebap ve Pastaneleri 3. şubesini Yapıcı İş Merkezi’nde açtı. Açılışa Asya Kebap ve Pastaneleri Yönetim Kurulu Başkanı Zekai Ekinci, İşletme Müdürü Nadide Ülkü Altıparmak ve çok sayıda vatandaş katıldı. Asya Kebap ve Pastaneleri’nin 1981 yılında et ürünleriyle gıda sektörüne adım attığını belirten İşletme Müdürü Altıparmak, “Asya Kebap, 1998 yılında lahmacun ve kebap ürünleriyle Kerkük Caddesi’nde ilk şubesini açtı. İkinci şubesini geçtiğimiz günlerde Kunduracılar kavşağında açmıştık. 4 gün arayla üçüncü şubemizi açmaktan dolayı çok mutluyuz. Biz Asya Kebap ve Pastaneleri olarak gıda sektöründe yeni bir sayfa açacağımıza inanıyoruz. Yaklaşık olarak 40 kişiye self servis hizmet edeceğiz. Ama müşterilerimiz self servis dışında alışık olduğukları hizmet şeklini de bizde bulabilecekler” dedi. Caner Özcan- Memleket