Asansör boşluğuna düştü

Asansör boşluğuna düştü

Konya'da asansör boşluğuna düşen işçi hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, merkez Meram ilçesindeki Sosyal Güvenlik Kurumunda temizlik işçisi olduğu belirtilen Kenan Yazgı (22), kapısını açtığı asansörün kabininin olmaması sonucu boşluğa düştü. Vatandaşlar tarafından bulunduğu yerden güçlükle çıkarılan Yazgı, Konya Numune Hastanesine kaldırıldı.