Arkadaşlarına kızdı, bileğini kesti
Konya'da birlikte alkol aldıktan sonra tartıştığı arkadaşlarına kızarak bileğini kesen İ. T.(38), hastaneye kaldırıldı.
Konya'da birlikte alkol aldıktan sonra tartıştığı arkadaşlarına kızarak bileğini kesen İ. T.(38), hastaneye kaldırıldı. Saat 23.30 sıralarında Eski Garaj civarında arkadaşlarıyla birlikte alkol alan İ.T., sohbet ettiği arkadaşlarına kızarak tartışmaya başladı. Tartışmanın büyümesi üzerine arkadaşlarına kızıp bağırmaya başlayan şahıs, alkolün de etkisiyle elindeki bira şişesini kırdıktan sonra bileğini kesti. İ.T, aşırı kan kaybından dolayı bayıldı. Çevredeki vatandaşlar tarafından çağrılan ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırılan İ.T. tedavi altına alındı. |