Arkadaşını bıçaklayıp sokağa attı
Konya'da 2 kişi, alkol alıp sohbet ettikleri arkadaşlarını kavga edip bıçakladıktan sonra sokağa atıp ambulans çağırdı.
Konya'da 2 kişi, alkol alıp sohbet ettikleri arkadaşlarını kavga edip bıçakladıktan sonra sokağa atıp ambulans çağırdı. İstanbul Caddesi Sırçalı Mescit'te ikamet eden Yakup U. (32) ile Durmuş D. (31) ve Ahmet K. (47) birlikte alkol almaya başladı. Bu sırada Yakup U. ve Durmuş D. ile Ahmet K. arasında tartışma çıktı. Durmuş D. ile Yakup U., gece saat 01.00'e kadar beraber eğlendikleri arkadaşları Ahmet K.'yı 4 ayrı yerinden bıçaklayarak sokağa attı ve 112 Acil Servisi arayarak, "Yerde bir yaralı yatıyor" şeklinde ihbarda bulundu. Yaralı Ahmet K.'yı ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırılırken, olay yerinde bulunan 2 arkadaş polise, şahsı kendilerinin bıçaklamadığını, yolda yaralı gördüklerini söyledi. Şahıslara inanmayan polis, yaptığı araştırmada olay yerinde kanlı bıçağı otomobil altında bulurken, şahısların alkol aldıktan sonra arkadaşlarını bıçakladığını tespit etti. Olayla ilgili 2 arkadaş gözaltına alındı. iha