Arı: Anadolu'nun gerçek sesiyiz

Arı: Anadolu'nun gerçek sesiyiz

BBP İl Teşkilatı'nın yeni başkanı Hüseyin Arı kongreyi değerlendirdi.

Büyük Birlik Partisi Konya İl Teşkilatı’nın 2. Olağanüstü Kongresi’nde İl Başkanlığı’na yeniden seçilen Hüseyin Arı, Memleket’e değerlendirmelerde bulundu.

Arı, “Yarım kalan görevimizin başına yeniden döndük. Demokrasi mücadelesinden özellikle bu dönemde geri kalmamız mümkün değil. Bu uğurda çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Biz Anadolu’nun gerçek sesiyiz” dedi. Kongreye BBP Lideri Muhsin Yazıcıoğlu’nun da katıldığını hatırlatan Arı, “Muhsin Bey BBP’nin meclisteki tek temsilcisidir, ama Anadolu insanının da gerçek temsilcisidir. Demokrasiye gönülden inanmış bir liderle siyasete devam etmekten daha tabi bir şey yok” diye kaydetti.

 

YEREL SEÇİMLERE HAZIRLANACAĞIZ

 

BBP olarak tüm Türkiye’de olduğu gibi Konya’da da yerel seçimlere hazırlanacaklarını kaydeden Arı, “Belediye meclisleri ve il genel meclisleri üzerinde duruyoruz. Yerel yönetimleri ihmal etmemek gerekiyor. Çünkü buralar gerçek hizmetin üretildiği noktalar” dedi. Seçimlerde uygulanan yüzde 10 barajını da eleştiren Arı, dünyanın hiçbir demokratik ülkesinde yüzde 5’ten yukarıda bir baraj konulmadığını hatırlattı.

 

DOĞRULARI SÖYLEYECEĞİZ

 

Siyasete girmeden önce asker olduğunu hatırlatan Arı, Türkiye’deki gelişmeleri ve Ergenekon çetesi hadisesini değerlendirirken, “Paşaların giriştikleri şeyi tasvip etmemiz mümkün değil. Türkiye’de demokrasinin, tam demokrasinin yaşanabilmesi için herkes üzerine düşeni yapmalıdır. Askerin yeri de kışladır. Siyaset yapacak olan üzerindeki üniformadan sıyrılıp siyaset yapar” diye konuştu. Anadolu insanına gerçekleri anlatmaya devam edeceklerini kaydeden Arı, “BBP Anadolu’nun sesi olmaya devam edecektir. Bu manada bizi destekleyen delegelerimize ve Konya halkına teşekkür ediyorum” diyerek sözlerini tamamladı.

Memleket