Anne ve iki oğlu sobadan zehirlendi
Karatay’a bağlı Sarıhasan mahallesinde meydana gelen olayda sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen anne ve 2 oğlu hastaneye kaldırıldı.
Karatay’a bağlı Sarıhasan mahallesinde meydana gelen olayda sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen anne ve 2 oğlu hastaneye kaldırıldı. Yeni yaktıkları kömür sobanın yatacakları odayı dumanla kaplamasına rağmen yeteri kadar havalandırma yapmadan anne Aysel Kaya çocukları Bahri (26) ve Rahim Kaya (22) zehirlendiklerini anlayarak ambulansa haber verdi. Numune Hastanesi'ne kaldırılan anne ve çocukları tedavi altına alındı. Bahri ve Rahmi Kaya'nın sağlık durumunun iyi olduğu, anne Aysel Kaya'nın gözlem altında tutulduğu öğrenildi.