
Ankara’da yatırımlar hedefi aştı
Başkent EDAŞ, 2024 yılı boyunca Ankara genelinde gerçekleştirdiği bakım, onarım ve dijital yatırımlarla enerji altyapısını güçlendirdi. Şirket, kesintisiz ve sürdürülebilir enerji arzı hedefinde önemli adımlar attı.
Kesintisiz ve sürdürülebilir enerji arzını sağlama hedefiyle faaliyetlerini sürdüren Başkent EDAŞ, 2024 yılı boyunca Ankara genelinde önemli bakım, onarım ve yatırım çalışmalarına imza attı. Şirket, enerji altyapısını daha güvenli ve verimli hale getirirken, aynı zamanda dijital dönüşüm projelerine hız kazandırdı.
Enerjisa Dağıtım Şirketleri çatısı altında, AYEDAŞ ve Toroslar EDAŞ ile birlikte hizmet veren Başkent EDAŞ, 2024 yılında da müşteri ve çözüm odaklı yaklaşımıyla dikkat çeken projeleri hayata geçirdi. Ankara’da 3 milyondan fazla kullanıcıya hizmet sunan şirket, altyapı yatırımları ve dijital projeleriyle daha güvenilir, kesintisiz ve kaliteli enerji arzı sağlamak için yoğun bir yıl geçirdi.
Başkent EDAŞ, Ankara genelinde hizmet verdiği 21 bin 997 trafo ve 68 bin 167 kilometrelik enerji hattında, bakım ve yenileme çalışmalarını aralıksız sürdürerek altyapıyı güçlendirdi. Aynı zamanda, karbon ayak izini azaltmak adına çevreci adımlar atmayı da ihmal etmedi.
Ankara’nın 21 ilçesinde aydınlatma ve enerji hatlarına bakım
Akyurt’tan Sincan’a kadar 21 ilçede toplam 11.984 aydınlatma armatürünün bakımını tamamlayan şirket, ayrıca 552 pano, 129 trafo ve 1.247 dağıtım merkezinde iyileştirme çalışmaları gerçekleştirdi. Bu kapsamda 8 bin 347 kilometrelik hattın da bakımını yapan Başkent EDAŞ, sürdürülebilir enerji dağıtımı için önemli bir katkı sundu.
Yatırımlar hedefi aştı: Yeni hatlar ve trafo merkezleri kuruldu
Şirket, 2024 yılı yatırım hedeflerini başarıyla gerçekleştirerek, bin 74 kilometrelik yeni kablo döşemesi ve 4 bin 727 yeni aydınlatma armatürü montajı gerçekleştirdi. Ayrıca 860 yeni elektrik panosu ve 299 trafo merkezi kurarak Ankara’daki enerji altyapısını daha da güçlendirdi.
Dijitalleşme ve teknoloji odaklı projeler ön planda
Enerji sektöründeki dijitalleşme sürecine öncülük eden Başkent EDAŞ, 2024 yılında operasyonel süreçleri iyileştiren ve müşteri memnuniyetini artıran projelere ağırlık verdi. Mobil Haberleşme ve Şarj İstasyonları, kriz anlarında kesintisiz iletişim sağlayarak afet yönetimine katkı sundu. Ayrıca, ChatVolt uygulaması ile müşteriler, anlık mesajlaşma ile hızlı destek almaya başladı.
7/24 müşteri hizmetiyle çözüm odaklı yaklaşım
Enerjisa Dağıtım Şirketleri, dijital dönüşümle birlikte müşteri odaklı hizmet anlayışını güçlendirerek, baskentedas.com.tr, ChatVolt, Başkent 186 Mobil Uygulaması, WhatsApp İhbar Hattı ve 186 Çağrı Merkezi üzerinden 7/24 hizmet sunmaya devam ediyor. Ayrıca sosyal medya üzerinden de müşterilerin talep ve şikayetlerine çözüm üretiliyor.
Başkent EDAŞ, AYEDAŞ ve Toroslar EDAŞ ile birlikte Türkiye'nin enerji dönüşümüne yön vermeye devam ederken, Ankara’daki enerji altyapısını daha güçlü ve sürdürülebilir hale getirmek için yatırımlarını sürdürecek.
Kaynak: