Alüminyum işçileri kur’a çekti
Seydişehir Eti Alüminyum tesislerinin özelleştirilmesiyle birlikte boşta kalan 292 işçi, 657 sayılı kanun kapsamına alınarak işe yerleştirildi. Kura çekimi ile belirlenen yerleştirmede işçilerin heyecanı gözlerden kaçmadı.
Seydişehir Eti Alüminyum Tesisleri’nin özelleştirilmesinin ardından 292 işçi, 657 sayılı kanun kapsamına alınarak kamu kurumlarında istihdam edilecek. Dün, Alaaddin Keykubat Salonu’nda noter huzurunda gerçekleştirilen kura çekimi ile Konya merkez ve 31 ilçeye dağıtımı yapılan işçiler bir hayli heyecanlıydı. Vali Yardımcısı İsmail Atasoy’un başkanlığında gerçekleştirilen kura çekimi 3 grup halinde gerçekleştirildi. 32’si şoför, 12’si özürlü 292 işçi kendi kaderini kendisi belirledi. Adil bir dağıtım olduğunu belirten Vali Yardımcısı İsmail Atasoy, bir gün içerisinde valiliğe müracaat etmesi halinde isteyenlerin becayiş yaparak ilçelerini değiştirebileceklerini belirtti.