Altay, Kent Konseyi Başkanı oldu

Altay, Kent Konseyi Başkanı oldu

Selçuklu Kent Konseyi 2009 yılı Olağan Genel Kurulunu gerçekleştirdi.

Genel Kurulda Yürütme Kurulu Başkanlığına Selçuklu Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay seçildi. Yerel yönetimlerin karar alma süreçlerine katılımın yüksek düzeyde sağlanması amacıyla 5393 sayılı Belediye Kanunun 76. maddesine göre, 2009 yılı Selçuklu Kent Konseyi ilk genel kurul toplantısı Alaadddin Keykubat salonunda gerçekleşti. Toplantıya, Selçuklu Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Konya İl Müftüsü Şükür Özbuğday, Sivil Toplum Örgütleri Temsilcileri, Dernek ve Oda Başkanları, Muhtarlar çok sayıda vatandaş ile Genel Kurul Üyeleri katıldı. Katılımcı kent yönetimi ve yönetişim anlayışının en önemli ve en temel unsurunun Kent Konseyi olduğunu ifade eden Selçuklu Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, “Kent Konseyi; sürdürülebilir kalkınma ve sürdürülebilir kent oluşturma amacı ile kent sorunlarını ele almak, yerel yönetimlerin karar alma süreçlerine halkın katılımını sağlamak, kentin kalkınma, gelişme ve eylem planlarının hazırlanmasına katkıda bulunacak projeler üretmek, bu planların hayata geçirilmesini sağlayacak önerilerde bulunmak, yerel demokrasinin gelişim ve yerleşimine katkıda bulunmak, kentte yaşayan tüm bireylerin kentlilik ve hemşerilik bilincinin artırılmasını sağlamak amacını taşımaktadır. Toplantımıza gösterdiğiniz ilgi ve katılımlarınız için teşekkür ediyorum” dedi. Genel Kurul toplantısında Yürütme Kurulu üyeleri belirlendi ve Yürütme Kuruluna Kadın ve Gençlik Meclislerinin oluşturulması için yetki verildi. Daha sonra dilek ve temennilere geçildi.