"ALO 153 İstanbul"a 4 yıldızlı mükemmellik ödülü
İSTANBUL (AA) - İstanbul Büyükşehir Belediyesi "ALO 153 İstanbul", "Avrupa Kalite Yönetimi Vakfı (EFQM) Mükemmellikte 4 Yıldız" yetkinlik belgesi almaya...
İSTANBUL (AA) - İstanbul Büyükşehir Belediyesi "ALO 153 İstanbul", "Avrupa Kalite Yönetimi Vakfı (EFQM) Mükemmellikte 4 Yıldız" yetkinlik belgesi almaya hak kazandı. Çağrı merkezleri arasında 4 yıldız almaya hak kazanan ilk kuruluş olan ALO 153 İstanbul'un sertifikası, 25. Kalite Kongresi'nde takdim edildi.
Belediyeden yapılan açıklamada, İBB Halkla İlişkiler Müdürlüğüne bağlı olarak bugüne kadar vatandaşa sunduğu hizmetleri öz değerlendirme süreçleriyle gözden geçiren ve iyileşme planları oluşturan ALO 153 İstanbul'un, EFQM Türkiye temsilcisi olan Türkiye Kalite Derneği'nin (KalDer) dış değerlendirmesinden başarıyla geçtiği aktarıldı. Açıklamada, ALO 153 İstanbul'un "EFQM Mükemmellikte 4 Yıldız" yetkinlik belgesi ödülünü almaya hak kazandığı duyuruldu.
Çağrı merkezleri arasında 480 puanla 4 yıldız almaya hak kazanan ilk kuruluş olan ALO 153 İstanbul'un, Ulusal Kalite İyi Niyet Bildirgesini imzalayarak Aralık 2015 tarihinde çıktığı mükemmellik yolculuğunda, kurulduğu günden bu yana yıldan yıla yükselttiği kalite seviyesi ile ulaştığı başarıların bir tesadüf olmadığını kanıtladığı kaydedildi.
- Ödül töreni
Açıklamada, EFQM 4 yıldız sertifika töreninin, Hilton İstanbul Bosphorus Convention Center’da "Yeni Normal Teması" ile gerçekleşen 25. Kalite Kongresi'nin son gününde 2016 Türkiye Mükemmellik Ödülleri Töreninde verildi.
Açıklamaya göre, iş, bilim, akademi, medya ve sanat dünyasından bini aşkın kişinin katıldığı ödül töreninde konuşan KalDer Yönetim Kurulu Başkanı Buket Eminoğlu Pilavcı, ALO 153 İstanbul'un ve diğer ödül kazanan kuruluşların başarısını tebrik ederek, mükemmellik yolculuğuna çıkan firma ve kurumların geleceklerinin şekillenmesinde önemli bir paya sahip olduğunu söyledi.
- Ödül kriterleri
EFQM Mükemmellik Modeli, toplam kalite yönetimini, müşteriler, çalışanlar, hissedarlar, tedarikçiler ve toplum olmak üzere tüm paydaşların beklentilerini dengeli bir şekilde karşılamak için kurumdaki bütün faaliyetlerin sürekli olarak iyileştirilmesi olarak ele alıyor. Liderlik, paydaş odaklı politika ve strateji, çalışan yönetimi, iş birlikleri ve kaynak yönetimi, müşteri ile çalışan algısı ve performans göstergeleri, toplumsal sonuçlar ve temel performans sonuçları kriterleri değerlendirilerek ödül veriliyor.
AA
Kaynak:
