Alkollü sürücü ağaca çarptı

Alkollü sürücü ağaca çarptı

Konya'da alkollü sürücünün kullandığı otomobilin yoldan çıkarak orta refüjde bulunan ağaca çarpması sonucu 2 kişi yaralandı.

Kaza, saat 04.00 sıralarında İstanbul Yolu Cumhuriyet Polis Merkezi civarında meydana geldi.

Otogar yönünden kent merkezi istikametine giden B.G. (31) idaresindeki 42 NV 625 plakalı otomobil, sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu yoldan çıktı. Hızla orta refüje çıkan otomobil ağaca çarptıktan sonra yola savruldu. Kazada refüjde bulunan ağaç zarar görürken, hurdaya dönen otomobil sürücüsü B.G. ile yanında bulunan arkadaşı M.B. (25) yaralandı.

 

Yaralılardan sürücü B.G. olay yerine gelen sağlık görevlileri tarafından otomobilden çıkarılırken, M.B. bulunduğu yerde sıkıştığı için çıkarılamadı. Çağırılan itfaiye ekipleri tarafından sıkıştığı yerden çıkarılan M.B. Konya Numune, sürücü B.G. ise Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Öte yandan sürücü B.G. ile arkadaşının alkollü olduğu öğrenildi. Sürücünün ehliyetine el konulurken, hurdaya dönen otomobil de trafikten men edilerek otoparka çekildi.

iha