Ali Selvi’ye meslektaş desteği
İl Genel Meclisi Başkanlığı’na seçilen Ali Selvi’ye mali müşavirler tebrik ziyaretinde bulundular.
İl Genel Meclisi Başkanlığı’na seçilen Ali Selvi’ye mali müşavirler tebrik ziyaretinde bulundular. Selvi’yi makamında ziyaret eden Celal Emiroğlu, Seyit Faruk Özselek, İbrahim Paparacı, Mustafa Tekdere, Süleyman Erçik ve Mehmet Kara hayırlı olsun dileklerinde bulundular. Ali Selvi’ye güvenlerinin tam olduğunu ve meslektaşlarını en iyi şekilde temsil edeceğine inandıklarını söyleyen ziyaretçiler, kendilerinin de her konuda ona destek olacaklarını ifade ettiler. Ali Selvi de ziyaretten son derece memnun olduğunu, duyulan güvene layık olmaya çalışacağını söyledi. Meclisi halka açacaklarını anlatan Selvi, “fikrim ve projem var” diyen herkesi duyarlı olmaya çağırdıklarını ifade ederek proje okuma komisyonu oluşturduklarını ifade etti.