Ali Bölek güven tazeledi
Harp-İş Sendikası Konya Şubesi’nin 13 Olağan Genel Kurulu hafta sonu Alaaddin Düğün Salonu’nda yapıldı.
Harp-İş Sendikası Konya Şubesi’nin 13 Olağan Genel Kurulu hafta sonu Alaaddin Düğün Salonu’nda yapıldı. İki listenin yarıştığı genel kurulda 277 delegeden 155’inin oyunu olan eski
Ali Bölek yeniden başkanlığa seçilirken, diğer aday Murat Çürük 99 oyda kaldı.
Harp-İş Genel Başkanı Osman Çimen, Türk-İş Sendikası’na bağlı şube başkanları ve çok sayıda davetlinin katıldığı genel kurulun açılışı Genel Başkan Osman Çimen’in açılış konuşmasıyla başladı. Mevlana diyarı Konya’da olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getiren Çimen, açılış konuşmasında Mevla’nın felsefesinden ve evrensel düşüncelerinden bahsederek, “Bugün kan ve şiddetin esiri olmuş insanlık alemi, O büyük zatın adeta bir kurtuluş reçetesi hükmündeki sözlerine her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyar hale gelmiştir” dedi. Türkiye gündemine ilişkin açıklamalarda da bulunan Çimen, “Şu bir gerçek ki; Avrupalı olmak için Avrupalıyız demek yetmez. Avrupalılar’ın yaptığı demokratik ve ekonomik devrimleri yapmadan Avrupalı, hoşgörü sahibi olmadan demokrat, yasakları kaldırmadan özgür, çalışmadan zengin olunmaz” şeklinde konuştu. Genel kurulda güven tazeleyen Ali Bölek ise üyelere yaptığı teşekkür konuşmasında hizmete kaldığı yerden devam edeceğini belirterek düşüncelerini “Sorunların çözümü noktasında şube olarak üzerimize düşen görevi yerine getirmeye devam edeceğiz. Toplu sözleşme sendikalar için çok önelidir. Çalışma hayatımız sürdüğü müddetçe taraflardan biri olarak bizimde toplu iş sözleşmesi hükümlerine uymak gibi yasal bir zorunluluğumuz var. Bu toplu iş sözleşmesini sendikamız sizler adına hükümlerine uyulacağına dair taahhütte bulunarak imzalamıştır. Sizlerden istediğimiz bu konuda hasas ve duyarlı olmanızdır” şeklinde ifade etti. Memleket