Akyürek haftayı ABD’de geçirecek
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, ABD’ye gidiyor.
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, Türk-Amerikan Dış İşleri Bakanlıkları’nın Uluslararası Ziyaretçi Liderlik Programı’na katılmak üzere ABD’ye gidiyor. Önümüzdeki hafta ABD’de gerçekleştirilecek Uluslararası Ziyaretçi Liderlik Programı’na Kayseri ile birlikte Türkiye’den davet edilen iki Büyükşehir Belediye Başkanı’ndan biri olan Başkan Akyürek, ABD’de gerçekleştireceği temasların ardından bir sonraki hafta yurda dönecek.