Akyürek çocuklara şivlilik dağıttı
Akyürek, Büyükşehir Belediyesi Başkanlık girişinde çocuklara şivlilik dağıttı.
Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, şivlilik dağıtım töreninde çocuklara hitaben yaptığı konuşmada, “Milletimizi millet yapan geleneklerimiz sizler tarafından geleceğe taşınacaktır. Şivlilik de Konyamıza özel çok güzel bir gelenektir. Hepinizin Regaip Kandili’ni kutluyor, üç ayların mübarek olmasını diliyorum” dedi.
Başkan Akyürek’in elinden gofret, kek ve toplarını alan çocukların mutlulukları yüzlerinden okundu. Başkan Akyürek ile bir süre sohbet eden çocuklar daha sonra Büyükşehir Belediyesi’nden ayrıldılar.
Memleket