AKP'li 8 kadın organlarını bağışladı

AKP'li 8 kadın organlarını bağışladı

AK Parti Konya İl Kadın Kolları üyeleri, Meram Tıp Fakültesi Hastanesi tarafından başlatılan organ bağışı kampanyasına katılarak, organlarını bağışladı.

AK Parti Konya İl Kadın Kolları üyeleri, Meram Tıp Fakültesi Hastanesi tarafından başlatılan organ bağışı kampanyasına katılarak, organlarını bağışladı.

AK Parti Konya İl Kadın Kolları Başkanı Fatma Ünver'in de aralarında bulunduğu 8 kadın kolları üyesi ilk olarak, organ bağış formunu doldurarak imzaladı. Fatma Ünver, burada yaptığı konuşmada "Önemli olan yaşarken dünyada kalıcı eserler bırakabilmek, insanlık adına bir şeyler yapabilmektir. Bizler görmeyen bir insanın görmesine, diyaliz hastası birinin umudu olmaya vesile olabiliriz. Belki bir gün biz de hayata tekrar merhaba demek için başkalarının organına ihtiyaç duyabiliriz. Bu nedenle herkesin bu kampanyaya katılmasını diliyoruz" dedi