AK Parti'de toplantılar devam ediyor
AK Parti Konya 22. dönem ilçe danışma meclisi toplantıları devam ediyor
AK Parti Konya İl Teşkilatı, 22. Dönem İlçe Danışma Meclisi Toplantılarını gerçekleştirmeye tüm hızıyla devam ediyor.
Konya ilçelerinin sorunlarını tespit etmek, bu sorunlara çözüm üretmek adına 22. Dönem ilçe danışma meclisi toplantılarını gerçekleştiren AK Parti Konya İl Teşkilatı’nın yeni durağı Taşkent ve Hadim ilçeleri oldu. Ak Parti Konya Milletvekili Ahmet Büyükakkaşlar eşliğinde Taşkent Ve Hadim’de danışma meclisi toplantısı için bir araya gelen AK Parti Konya İl Başkanı Mustafa Çevik ile il yürütme ve yönetim kurulu üyeleri, ilçelerin sorunlarını dinleyerek çözüm noktasında el birliğiyle çalışacaklarını dile getirdi. Toplantıya Büyükakkaşlar ve Çevik’in yanında, İl Başkan Yardımcıları İsmail Sahar, Bedriye Günaydın, İl Yönetim Kurulu Üyesi Fatih Süleyman Önses ve İl Gençlik Kolları Başkanı Muhammet Ali Orak da katıldı. AK Parti İl Teşkilatı toplantıda, ilçe başkanı, ilçe belediye başkanı, belde teşkilat başkanı, belde belediye başkanı, il genel meclisi ile ilçe belediye meclis üyesi ve mahalle temsilcilerinin sorunlarını dinledi.
BU TOPLANTILARLA SORUNLARA IŞIK TUTACAĞIZ
22. İlçe Danışma Meclisi Toplantılarının ilçelerin sorunlarına ışık tutmak adına mutlak bir öneme sahip olduğuna dikkat çeken Mustafa Çevik, “Her ilçemiz kendisine has bir özelliği bünyesinde taşıyor. Biz sorunların takipçisi olmak için buradayız. 17 Temmuz Kongresi’nin ardından geçmiş tecrübelerimizin de etkisiyle hiç soluk almadan kolları sıvayarak ekibimle birlikte işe koyulduk. Teşkilatımızda emeği geçenlere teşekkür ederiz. Bugüne kadar AK Parti çatısı altında uyum içinde çalıştık ve çalışmaya da devam edeceğiz. Her yıl ramazan ayında sizleri merkeze çağırıp iftar sofralarında buluşuyorduk ancak bu yıl farklı bir uygulamaya gitme kararı aldık. Her akşam bir fakir sofrasına misafir olarak onları sevindirmeyi planlıyoruz. Sizlerin de ilçelerinizde bu uygulamayı yürütmenizi istiyorum” dedi. Ahmet Büyükakkaşlar ise, “Yapımına 20 yıl önce başlanan, Hadim ve Taşkent ilçeleri arasında önemli bir konuma sahip olan Eyiste yolu çalışmalarının AK Parti Hükümeti döneminde hızlandırıldığını belirtip en kısa zamanda açılışının yapılacağı müjdesini verdi. Hadim ve Taşkent ilçelerine giderken Eğiste yolu üzerinden gelerek yolun kontrolünü yaptıklarına dikkat çeken Büyükakkaşlar, çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Yolun asfaltı tamamlanmış durumda. Yolun özelliklerine bakacak olursak hem çok geniş hem de yılın 365 günü kar yağsa bile kullanıma kapanmayacak şekilde” diye konuştu.