AK Parti toplantıları devam ediyor

AK Parti toplantıları devam ediyor

17 Temmuz 2009 tarihinde gerçekleştirilen AK Parti Konya 3. Olağan Kongresi'nde göreve gelen AK Parti İl Başkanı Mustafa Çevik ve İl Yürütme Kurulu üyeleri 22. Dönem İlçe Danışma Meclisi toplantılarına başladı.

17 Temmuz 2009 tarihinde gerçekleştirilen AK Parti Konya 3. Olağan Kongresi'nde göreve gelen AK Parti İl Başkanı Mustafa Çevik ve İl Yürütme Kurulu üyeleri 22. Dönem İlçe Danışma Meclisi toplantılarına başladı.

İlçe toplantılarının startı Konya'nın Doğanhisar ilçesinden verildi. Burada İsmail Sahar başkanlığında toplanan divan kurulu üyeleri ilçelerin sorunlarını dinledi. Mahalle ve köy temsilcileri, belde başkanları, belde belediye başkanlarının sorunlarını dinleyen AK Parti İl Başkanı Mustafa Çevik, “Beldelerimizi ve ilçelerimizi kalkındırmak için teşkilatlarımızın her kademesiyle el birliğiyle çalışmamız lazım. 17 Temmuz'u geride bıraktık. Artık çalışma zamanı.

Biz bize oy vereni de vermeyeni de sevgiyle kucaklayacağız ve asla ayrım yapmayacağız. Biz il teşkilatı olarak ilçelerimizden sorumlu yönetim ve yürütme kurulu üyelerine görevlendirmelerimizi yaptık.

Artık en ufak sorununuzda bölgenizden sorumlu kişiyle irtibata geçebilirsiniz. Biz sizin sorunlarınıza ışık tutmak için buradayız. Yaptığımız ilçe danışma meclisi toplantılarının hayırlara vesile olması diliyorum” şeklinde konuştu.

İlçe Danışma Meclisi toplantıları daha sonra sırasıyla Ilgın, Kadınhanı ve Sarayönü ilçeleriyle devam etti.