Ahmet Işık şimdi de bağımsız aday!

Ahmet Işık şimdi de bağımsız aday!

TBMM’de Konya’nın renkli simalarından biri olarak yer alan Ahmet Işık, kısa bir aradan sonra yeniden siyaset sahnesinde

Bir önceki dönemde TBMM’de Konya’nın renkli simalarından biri olarak yer alan Ahmet Işık, kısa bir aradan sonra yeniden siyaset sahnesinde. Ama bu kez bağımsız aday olarak…

Bir önceki dönemde AK Parti Konya milletvekili olarak Meclis’e giden Av. Ahmet Işık şimdi de siyaset sahnesine ‘bağımsız aday’ olarak çıkmaya hazırlanıyor. Dün gazetemizi ziyaret ederek Yazı İşleri Müdürü M. Ali Köseoğlu ile görüşen Işık, “Milletvekilliğimden sonraki süreçte Konyalı vatandaşlarımız beni vekil gibi görmeye devam ettiler. Hala sıkıntılarını çözmem için beni arıyorlar. Dolayısıyla siyaset sahnesinde yer almam gerektiğini düşünüyorum” dedi.

ŞENER’LE YOLLARI AYIRDI

Türkiye Partisi’nin kuruluş aşamasında Abdüllatif Şener’in yanında yer alan Işık, bu hareketle yollarını ayırdığını kaydetti. Işık, “Abdüllatif Bey’in yanında vefa gereği yer aldım. Şimdi bağımsız olarak hareket etmem gerektiği düşüncesi ağır basıyor. Bundan sonra hiçbir siyasi partinin yanında yer almadan halkımızın karşısına bağımsız aday olarak çıkmaya hazırlanıyorum” diye kaydetti.

KAMPANYA NİSAN’DA BAŞLAYACAK

Seçim çalışmalarına Nisan’da başlayacaklarını, büyük bir konvoyla Konyalıların huzuruna çıkacaklarını anlatan Işık, “Bizi bu noktaya getiren sadece kendi irademiz değil. Konyalıların iradesidir. Konyalı hemşerilerimiz bizi siyaset sahnesinde görmek istiyor. Ben bu isteğe duyarsız kalamazdım” diye konuştu.

İNANÇLI ÇIKTIK

Bağımsız milletvekili olmak için halkın iradesinin gerektiğini, Konyalıların da bu iradeyi kendisine her zeminde gösterdiklerini ileri süren Işık şunları kaydetti: Nisan’dan itibaren parti gibi çalışıp, mahallelerde temsilcilikler bile oluşturmayı düşünüyoruz. Bu yola inançlı çıktık ama her sonuca hazırız. Ben her parti ve partiliden oy alacağımı düşünüyorum. Hiçbir siyasi partiye bağlanmamış kişilerin de oylarına talibim. memleket.com.tr