Ahmet İçyer yeniden başkan
SMMMO’nun 17. Olağan Genel Kurulu’nda başkanlık için yarışan iki adaydan Ahmet İçyer oyların 614’ünü alarak yeniden Konya SMMMO Başkanı oldu. Diğer aday Muammer Çağlayan ise 432 oy aldı.
Önceki gün derneğin yeni hizmet binasında başlayan SMMMO’nun 17. Olağan Genel Kurulu’nda başkanlık için yarışan iki adaydan Ahmet İçyer oyların 614’ünü alarak yeniden Konya SMMMO Başkanı oldu. Diğer aday Muammer Çağlayan ise 432 oy aldı.
1634 üyesi bulunan SMMMO seçimlerinde 1100 kişi oy kullanırken 1046 oy geçerli sayıldı. Geçerli oyların 614’ünü alarak yeniden Konya Serbest Muhasebeciler ve Mali Müşavirler Odası Başkanı olan Ahmet İçyer “Meslekte Birlik Grubu olarak kurum içinde mesleği yüceltmek ve mükelleflere hizmet amacındayız. Sonuçlar Konya için hayırlı olsun” dedi.
Konya SMMMO’nun yeni yönetim listesi ise şu isimlerden oluştu:
Yönetim Kurulu: Ahmet İçyer, Ali Sırrı Karabıyık, Vehbi Çağlar, İsmail Turan, Rafet Baş
Denetim Kurulu: Celal Emiroğlu, Hüsniye Kara, Fevzi Çay