Ahmet Davutoğlu Konya'dan ayrıldı
Konya'ya iki günlük bir ziyarette bulunan Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu. bu sabah şehirden ayrıldı.
Cumartesi günü Konya'ya gelen Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Valilik, Belediye ve Selçuk Üniversitesi'ni ziyaret etti. Üniversitede öğrencilere, Dedeman Otel'de de işadamlarına seslenen Davutoğlu, pazar günü de Mavi Tünel inşaatında incelemelerde bulundu. Hadim ve Taşkent ilçelerini de gezerek vatandaşlarla biraraya gelen Ahmet Davutoğlu, son olarak dün akşam Konyaspor-Eskişehirspor karşılaşmasını izledi. Ahmet Davutoğlu, sabah saatlerinde kara yolu ile Konya'dan ayrıldı.