AGD genişletişmiş divan toplantısı yapıldı
Anadolu Gençlik Derneği (AGD) Konya Şubesi Genişletilmiş Divan toplantısı gerçekleştirildi
Derneğin Konya Şube Başkanı Yusuf Güneş, MÜSİAD Konya Şubesi konferans salonunda gerçekleştirilen toplantıda, Konya'daki çalışmaları anlattıktan sonra genel merkez yetkililerine faaliyet raporu sundu. Daha sonra Konya ve Karaman il sorumlusu bahri Kırışık ve ardından Bölge Başkanı Said Çelebi de çalışmalar hakkında kısa bir değerlendirme yaptı. Sloganlar eşliğinde kürsüye gelen AGD Genel Başkanı İlyas Tongüç, gençliğin içinde bulunduğu sıkıntılardan ve ülke gündeminden bahsederek Anadolu Gençlik teşkilatlarının daha fazla çalışması gerektiğini vurguladı