AGD genişletişmiş divan toplantısı yapıldı

AGD genişletişmiş divan toplantısı yapıldı

Anadolu Gençlik Derneği (AGD) Konya Şubesi Genişletilmiş Divan toplantısı gerçekleştirildi

Derneğin Konya Şube Başkanı Yusuf Güneş, MÜSİAD Konya Şubesi konferans salonunda gerçekleştirilen toplantıda, Konya'daki çalışmaları anlattıktan sonra genel merkez yetkililerine faaliyet raporu sundu. Daha sonra Konya ve Karaman il sorumlusu bahri Kırışık ve ardından Bölge Başkanı Said Çelebi de çalışmalar hakkında kısa bir değerlendirme yaptı. Sloganlar eşliğinde kürsüye gelen AGD Genel Başkanı İlyas Tongüç, gençliğin içinde bulunduğu sıkıntılardan ve ülke gündeminden bahsederek Anadolu Gençlik teşkilatlarının daha fazla çalışması gerektiğini vurguladı