Adese'den 780 kişiye istihdam
Adese Alışveriş Merkezleri (AVM), personel sayısını bu yılın ilk 5 ayında 780 kişi artırdı.
Adese AVM Genel Müdürü Ramazan Keser, yaptığı yazılı açıklamada, Adese'nin, müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesinden dolayı AB Kalite Zirvesi'nde ilk kez verilen ''AB Kalite Ödülü'ne layık görüldüğünü anımsattı. Keser, açıklamasında şunları kaydetti:
''Konya'nın en fazla istihdam sağlayan şirketi konumundayız. 2009 yılının Mart ayında Konya Vergi Dairesinin 'En Fazla istihdam Sağlayan Firma' ödülünü aldık. Yeni açılan mağazalar ve yatırımlarla personel sayısını 2009 yılının ilk 5 ayında 780 kişi artırarak, 2 bin 720'den 3 bin 500'e çıkarma başarısı gösterdik. Ekonomik krizin iliklere kadar hissedildiği bu dönemde, istihdamı artırıyor olmak çok önemli. Adese, insani değerler bakımından Anadolulu ve kalite algılayışı anlamında evrensel bir yaklaşıma sahiptir.''