Adaletsizlik giderilmeli

Adaletsizlik giderilmeli

Sağlık ve Sosyal Hizmet Çalışanları Sendikası Konya Şube Başkanı Adem Sazak, adaletsizliklerin giderilmesi gerektiğini belirterek, tasarı ile ilgili taleplerini bildirdi

Sağlık ve Sosyal Hizmet Çalışanları Sendikası Konya Şube Başkanı Adem Sazak, Tam Gün Yasa Tasarısı’nda var olan adaletsizliklerin giderilmesi gerektiğini belirterek, tasarı ile ilgili taleplerini bildirdi. Sağlık ve Sosyal Hizmet Çalışanları Sendikası (Sağlık-Sen) Tam Gün Yasa Tasarısı’nda var olan adaletsizliklerin giderilmesi gerektiğini açıkladı.

Konya Numune Hastanesi önünde düzenlenen basın açıklamasında, 2003 yılından bugüne uygulanan sağlıkta dönüşüm programının önemli ayaklarından birisi olan Tam Gün Yasa Tasarısı’nın bu hafta Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Genel Kurulu’nda görüşüleceğini hatırlatan Sağlık ve Sosyal Hizmet Çalışanları Sendikası Konya Şube Başkanı Adem Sazak, “Sağlık-Sen olarak hekimlerin tam gün esaslı çalışmalarının sağlık sistemi açısından olumlu buluyoruz. Sağlık çalışanlarının haftalık çalışma süresinin 40 saate düşürülmesi, nöbet ücreti uygulamasının kapsamının genişletilmesi, gibi düzenlemeler tasarının olumlu yönleri olarak öne çıkmaktadır” dedi. Ferit Hepokur-Memleket