Açık liselerde kayıtlar süresi uzadı

Açık liselerde kayıtlar süresi uzadı

Meslek Lisesi son sınıf öğrencileri ve mezunlarının açık liseye yaptıkları kayıt süresi, 8 Şubat 2006 Çarşamba günü mesai bitimine kadar uzatıldı.

Hükümetin, Öğrenci Seçme Sınavlarında uygulanan katsayı uygulamasındaki adaletsizliği gidermek üzere yaptığı düzenleme, yıl başı itibariyle yürürlüğe girmişti. Düzenlemenin yürürlüğe girmesinin ardından yüz binlerce genç, Halk Eğitim Merkezlerine akın ederek düz lise diploması alabilmek için günlerdir kayıt yaptırmanın telaşı içindeydi. Kayıt için tanınan normal süre 3 Şubat 2006 Cuma günü mesai bitimiyle sona erdi. Ancak, Halk Eğitim Merkezlerinde yaşanan yoğunluğu göz önünde bulunduran yetkililer, kayıt süresinin 8 Şubat 2006 Çarşamba gününe kadar uzamasına neden oldu.