777. tüp bebek İlayda
Özel Selçuk Hastanesi Tüp Bebek Ünitesi Sorumlusu Prof. Dr Mehmet Çolakoğlu, Konya’nın 777. tüp bebeğinin dünyaya geldiğini açıkladı.
Özel Selçuk Hastanesi Tüp Bebek Ünitesi Sorumlusu Prof. Dr Mehmet Çolakoğlu, Konya’nın 777. tüp bebeğinin dünyaya geldiğini açıkladı. Özel Selçuk Hastanesi’nde düzenlenen basın toplantısında konuşan Çolakoğlu, “Bu gün kısırlık tedavisinin en ileri aşaması olan tüp bebek teknolojisi gebe kalıp doğum yapma mutluluğuna erişen 777. hastamızın bu mutlu gününü sizlerle paylaşmak istiyoruz. Tüp bebek tedavisi zor, masraflı ve psikolojik destek gerektiren bir işlem. Yaptığımız son derece dikkatli ve titiz çalışmalarla başarımızın tesadüf olmadığını ispatladı. Konya’mızın 777. bebeği hepimize kutlu olsun” dedi.
18 yıldır çocuklarının olmadığını söyleyen Hanım Karataş, “ Çok mutluyum, bu mutluluğu anlatmak imkânsız. Bizim çocuk sahibi olmamızı sağlayan doktorlarımıza çok teşekkür ediyorum. Çocuğumuzun ismini koymadık ama göbek adı İlayda” diye konuştu. Kürşat Demirhan-Memleket