430 bin öğrenci ders başı yaptı

430 bin öğrenci ders başı yaptı

Konya'da, 2007-2008 Eğitim-Öğretim Yılı düzenlenen etkinliklerle başladı

Konya'da, 2007-2008 Eğitim-Öğretim Yılı düzenlenen etkinliklerle başladı.Etkinlikler Atatürk Anıtı'na çelenk konulmasının ardından Karatay Birol Polat İlköğretim Okulu'nda düzenlenen törenle devam etti. Törene Vali Osman Aydın, Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, AK Parti Konya Milletvekilleri Ayşe Türkmenoğlu, Hüsnü Tuna, Mustafa Kabakçı ve Ali Öztürk, İl Milli Eğitim Müdürü Halil Şahin, davetliler, öğretmenler, veliler ve öğrenciler katıldı. Törende konuşan İl Milli Eğitim Müdürü Halil Şahin, eğitimin ulusların çağdaş hedeflere ulaşmasında en önemli unsur olduğunu belirterek, "Bizler de eğitim ordusunun neferleri olarak öğrencilerimizin karakter ve fiziksel özelliklerine göre her türlü örgün ve yaygın eğitim kurumunda onların yeteneklerini geliştirecek şekilde eğitim ve öğretim vermek zorundayız. Bugün Konya ve ilçelerinde yaklaşık bin 400 okulda 430 bin öğrencimiz ve 17 bin 800 öğretmenimiz ile her türlü hazırlıklarımızı tamamlayarak ders başı yapmanın mutluluğunu yaşıyoruz" dedi.

Konuşmaların ardından yapımı tamamlanan Birol Polat İlköğretim Okulu ek derslik binası protokol üyelerinin kurdele kesimiyle eğitim ve öğretime açıldı. Bugün başlayan 2007-2008 Eğitim-Öğretim Yılı ilk yarıyılı 25 Ocak 2008 günü, 11 Şubat 2008 günü başlayacak ikinci yarıyıl ise 13 Haziran 2008 tarihinde sona erecek