4 kişi sobadan zehirlendi
Meram'da iki ayrı olayda sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 1'i çocuk, 4 kişi hastaneye kaldırıldı.
Meram'da iki ayrı olayda sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 1'i çocuk, 4 kişi hastaneye kaldırıldı.
İlk olay, saat 07.00 sıralarında Büyük Aymanas Mahallesi Meriç Sokak numara 2'de meydana geldi. Eşi Zeynep Dalıcı (32) ile birlikte uyuyan İsmail Dalıcı (34), öksürmeye başlayınca uyandı. Baş dönmesi ve mide bulantısı nedeniyle zehirlendiğini anlayan İsmail Dalıcı, komşularına haber verdikten sonra pencereleri açtı. Odaya giderek eşini uyandırmak isteyen İsmail Dalıcı, daha fazla dayanamayarak baygınlık geçirdi. Kısa sürede komşularının gelmesiyle İsmail Dalıcı, Numune Hastanesi'ne, eşi Zeynep Dalıcı da özel bir hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. Zeynep Dalıcı'nın sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi.
İkinci olay, saat 07.30'da Batı Hadimi Mahallesi Uygun Sokak numara 9'da meydana geldi. Mide bulantısı şikâyetiyle uyanan Ahmet Ali Kirmen (14), odanın dumanla kaplı olması nedeniyle zehirlendiğini anladı. Ahmet Ali Kirmen, anne ve babasını uyandırdıktan sonra aynı odada yattığı ağabeyi Turan Kirmen'i (20) uyandırdı. Güçlükle kalkan Turan Kirmen, hastaneye götürüleceği sırada merdivenlerden düşerek alnından yaralandı. Ahmet Ali Kirmen, Dr. Faruk Sükan Doğum ve Çocuk Hastanesi'ne, Turan Kirmen de Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Turan Kirmen'nin 9 aylık asker olduğu ve iznini geçirmek için ailesinin yanına geldiği öğrenildi. iha