32 öğrenci Kahvaltıdan zehirlendi
Konya'da yatılı kız Kur'an kursunda kalan 32 öğrenci ile 1 veli, kahvaltıda yedikleri yemeklerden zehirlendi.
Konya'da bir Kuran kursundan 32 kız öğrenci gıda zehirlenmesi şüphesiyle Konya Numune Hastanesine getirildi. Edinilen bilgiye göre, merkez Karatay ilçesinde bir vakfa bağlı kız Kuran kursunda bazı öğrencilerde, yaptıkları kahvaltının ardından zehirlenme belirtileri görüldü. Kuran kursu öğrencilerinden zehirlenme belirtisi gösteren 32'si, Konya Numune Hastanesinde gözetim altına alındı. Öğrencilerin 29'u yapılan tedavilerinin ardından taburcu edildi, 3 öğrencinin tedavisinin ise devam ettiği öğrenildi.