23 Nisan coşkuyla kutlandı

23 Nisan coşkuyla kutlandı

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Konya'da coşkuyla kutlandı. Törenler, Atatürk Anıtı'na çelenk konulması, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı.

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Konya'da coşkuyla kutlandı.


Törenler, Atatürk Anıtı'na çelenk konulması, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Atatürk Stadyumu'nda devam eden kutlamalarda Vali Osman Aydın, Garnizon Komutanı Tümgeneral Uğur Uzal ve Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, halkın bayramını kutladı. Öğrencilerin hazırladığı birbirinden renkli gösterilerin ardından geçit töreni yapıldı. Törene katılan öğrencilerin protokolü ve halkı selamlamasının ardından halk oyunları ekipleri çeşitli yörelere ait oyunları sergiledi.


Törenler, Aydın'ın töreni hazırlayan öğretmen ve görevlileri tebrik etmesiyle sona erdi. iha