23 Nisan çocukların bayramıydı
23 Nisan törenleri, Atatürk Anıtı'na çelenk konulması, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı ve Atatürk Stadyumu'nda devam etti.
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Konya'da kutlandı.
Törenler, Atatürk Anıtı'na çelenk konulması, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı ve Atatürk Stadyumu'nda devam etti. Stadyumda, Konya Valisi Atilla Osmançelebioğlu, 3. Ana Jet Üs Komutanı Tuğgeneral Atilla Özler ve Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek'in öğrencileri ve törene katılanları selamlamalarının ardından geçit töreni yapıldı. Törene katılan öğrencilerin protokolü ve halkı selamlamasının ardından halk oyunları ekipleri çeşitli yörelere ait oyunlarını sergiledi. Öğrenciler tarafından sergilenen dans gösterisinin ardından İstanbul Bayrampaşa'dan gelen konuk öğrenciler, Trakya yöresine ait halk oyunlarını sergiledi.
Törenler, Konya Valisi Atilla Osmançelebioğlu'nun töreni hazırlayan öğretmen ve görevlileri tebrik etmesiyle sona erdi.