2009 Şeb-i Arus hatırası
2009’un sonuna geldik. 2010’a girerken Başbakan Erdoğan’ın yorgunluğuna yenik düştüğü anı bir kez daha hatırlayalım istedik…
2009 yılı sona ererken, herkes bu yıldan geriye nelerin kaldığına dair sohbetler ediyor. Şüphesiz Konya’da da 2009’da çok önemli olaylar meydana geldi. Başbakan Erdoğan’ın Konya’daki Şeb-i Arus törenlerinde, sema gösterisi ve ‘Ney’ sesinin de etkisiyle uyuması, CNN TÜRK kameramanı tarafından böyle çekilmişti. Bu arada Konya Valisi Aydın Nezih Doğan’ın Başbakan Erdoğan’ı uyutmamak için harcadığı efor da dikkatlerden kaçmamıştı.
Başbakanımıza, devlet büyüklerimize ve ülkemize 2010 yılının huzur ve mutluluk getirmesi temennisiyle… Memleket