2 işçi, 3 metre yükseklikten düştü

2 işçi, 3 metre yükseklikten düştü

Konya'nın Akşehir İlçesi'nde 2 inşaat işçisi, beton döktükleri sırada dengelerini kaybetmeleri sonucu yaklaşık 3 metre yükseklikten düştü.

Olay, dün saat 21. 30 sıralarında Akşehir Belediyesi'ne ait Agua Park inşaatında meydana geldi. İşçilerden 47 yaşındaki Kasım Durmaz ile 24 yaşındaki Bilal Bozdağ, beton dökdükleri sırada dengelerini kaybetmeleri sonucu yaklaşık 3 metre yükseklikten düştü. 2 işçi, çağrılan ambulansla Akşehir Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Sağlık durumu ciddiyetini koruyan işçilerden Kasım Durmaz'ın yoğun bakım ünitesinde tedavisinin sürdüğü belirtildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.