2 bin 357 müracaat yapıldı

2 bin 357 müracaat yapıldı

Meram Belediyesine 2008 yılında 2 bin 357 başvuru yapıldı.

Meram Belediyesine 2008 yılında 2 bin 357 başvuru yapıldı. Meram Belediyesinden yapılan yazılı açıklamada, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde görev yapan Halkla İlişkiler Birimine yapılan başvuruların bin 280'inin ALO 153 telefon hattıyla, 397'sinin şahsen, 487'sinin e-posta ve 193 tanesinin de BİMER ve Bilgi Edinme Başvuruları yoluyla yapıldığı belirtildi.

Bu başvuruların 2 bin 189'una geri dönüş yapılarak ilgililere istek ve taleplerinin durumu hakkında bilgi verildiği ifade edilen açıklamada, 189 başvuruya adres ve telefon bilgilerindeki eksiklik ya da yanlış bilgi nedeniyle cevap verilemediği bildirildi. Müracaatların 858'inin Zabıta Müdürlüğüne, 678'inin Temizlik İşleri Müdürlüğüne, 472'sinin Fen İşleri Müdürlüğüne, 244'ünün Park ve Bahçeler Müdürlüğüne yapıldığı belirtilen açıklamada, şunlar kaydedildi: 2008 yıl kurulan online zabıta ile Zabıta Müdürlüğüne gelen şikayetlere anında cevap verilebiliyor. Vatandaşlar belediyeleri kendilerine daha yakın kurum olarak gördükleri için her türlü talep ve isteklerini halkla ilişkiler birimine bildiriyor. KOSKİ, MEDAŞ, Emniyet, Gaznet gibi kurumlar başta olmak üzere farklı kurumlarla ilgili şikayetler Belediyenin halkla ilişkiler birimine iletiliyor. Bunların birçoğu ilgili kurumlara yönlendirildiği gibi bazıları ise Belediyemiz Halkla İlişkiler birimince ilgili kurumlarla irtibata geçilerek çözüme ulaştırılıyor. Memleket