15 motosiklete trafikten men cezası
Konya polisinin çalıntı ve plakasız motosikletler üzerinde il genelinde yaptığı uygulamalarda kusurlu görülen 15 motosiklet trafikten men edildi.
Konya polisinin çalıntı ve plakasız motosikletler üzerinde il genelinde yaptığı uygulamalarda kusurlu görülen 15 motosiklet trafikten men edildi.
Önceki gece 22.00–00.00 saatleri arasında Konya Asayiş Şube Müdürlüğü Oto Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri tarafından çalıntı ve plakasız motosikletler üzerinde uygulama başlatıldı. İl genelinde trafik ekipleriyle birlikte yürütülen uygulamada 210 motor durdurularak kontrol edildi. Yapılan kontrollerde kusurlu görülen 15 motor trafikten men edildi. Motorlar trafik polisinin tuttuğu tutanağın ardından çağrılan çekiciye yüklenerek otoparka götürüldü.