11 yaşındaki kız ailesini ölümden kurtardı
11 yaşındaki kız komşulardan yardım isteyerek sobadan sızan gazdan zehirlenen ailesinin hastaneye kaldırılmasını sağladı.
Konya'da 11 yaşındaki kız çocuğu, komşularından yardım isteyerek, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen anne ve babasının hastaneye kaldırılmasını sağladı.
Alınan bilgiye göre, Gaziosmanpaşa Mahallesi'nde, dışarıda oynayan Büşra Eryiğit (11), eve döndüğünde annesi Yasemin (37) ve babası Ekrem Eryiğit'i (45) baygın halde buldu. Anne ve babasını uyandırmaya çalışan ancak başarılı olamayan Büşra, bunun üzerine komşulardan yardım istedi.
Komşuların çağırdığı ambulansla Konya Numune Hastanesine kaldırılan Eryiğit çiftinin, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlendi.
Anne ve babasına yardım etmek isterken gazdan etkilenen Büşra da, Dr. Faruk Sükan Doğum ve Çocuk Hastanesinde tedavi altına alındı.
Öte yandan, merkez Karatay ilçesi Akabe Mahallesi'ndeki evlerinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen Nihal Candan (19) ve Esra Yılmaz (21), Konya Numune Hastanesine kaldırıldı.