10 yıl kocasının cesediyle yaşadı
Yaşlı kadın ölümünü kabullenemediği kocasının cesediyle 10 yıl yaşadı
Kocası ve kardeşi öldükten sonra yaşlı kadın cesetleri mumyalayıp evinde sakladı. Geçen ay polise yapılan ihbara kadar cesetleri koruyan Stevens yaptığı açıklamada "Ölümü kabullenmek benim için çok zor." dedi.
1999 yılında ölen kocasıyla birlikte olmak istediğini söyleyen kadın açıklamalarına şöyle devam etti: "Onları mezara gömdüğümde onlara sonsuza kadar elveda diyecektim. Fakat bu şekilde onlara dokunabiliyorum, bakabiliyorum ve onlarla konuşabiliyorum."(gazeteport)