1 lira için ablasını bıçakladı

1 lira için ablasını bıçakladı

Kardeşi tarafından 1 lira yüzünden çıkan tartışma sonrası bıçaklandığı öne sürülen 13 yaşındaki çocuk hastaneye kaldırıldı.

İlköğretim 6. sınıf öğrencisi R.V. (11) merkez Selçuklu ilçesi Aydınlıkevler Mahallesi'ndeki evlerinde, 1 lira yüzünden ablası N.V. (13) ile tartışmaya başladı. Kısa sürede büyüyen tartışmada, sağ baldırından bıçakla hafif yaralanan ilköğretim 8. sınıf öğrencisi N.V, Konya Numune Hastanesine kaldırıldı. R.V'nin ise Konya Emniyet Müdürlüğü Çocuk Şube Müdürlüğü ekiplerine teslim edildiği kaydedildi.