Tüketici ve trendler led pazarını büyütüyor

Tüketici ve trendler led pazarını büyütüyor

Bölgenin en büyük uluslararası aydınlatma ve elektrik malzemeleri fuarı olan “İstanbulLight”a katılan LEDVANCE, 120 armatür çeşidi ile birlikte sektör profesyo-nelleri ile buluştu. LEDVANCE, fuarda lamba ve armatür çeşitlerini paylaştı.

Geleneksel aydınlatma ve LED armatür alanlarında son tüketiciye ve profesyonellere uygun geniş ürün seçeneği sunan LEDVANCE, bu yıl 21-24 Eylül tarihlerinde düzenlenen İstanbulLight Fuarı’na ilk kez katıldı. Tüm dünyada evlerde ve endüstriyel alanda geniş bir kullanım alanına sahip olan marka, LED armatürlerini, OSRAM markalı kasik LED lambalarını ve LED tüp lambalarını sergiledi.

“Enerji verimliliği ön planda”

LEDVANCE CEO’su Garo Varjabetoğlu İstanbulLight Fuarı’nın oldukça verimli geçti-ğini belirterek, şunları söyledi: “Türkiye lamba pazarının büyüklüğü 120 milyon Euro. LEDVANCE olarak bizim pazar payımız ise yüzde 30. LED’li lambaların pazar payı art-tıkça, konvansiyonel ürünlere olan talep azalıyor. LED’e dönüş oldukça fazla. Fuarda da bunu hissettik. Burada rakipler de olsa; tüketici ve trendler LED pazarını büyütüyor. LEDVANCE olarak, hem armatürlerimizde hem de lambalarımızda ürün gamımızı büyütüyoruz. Hem bayilerimize hem de son tüketiciye farklı bütçe ve çözüm seçeneklerinde ürünler sunmaya devam edeceğiz” dedi.
Aydınlatmada trendleri belirleyen ve ürünleriyle öne çıkan LEDVANCE’nin endüstriyel alanlar, ofisler, perakende noktaları, depolar, otoparklar gibi kullanım alanı geniş arma-tür ürün gamı; teknolojik tasarımları ve enerji tasarrufu sağlayan özellikleriyle fuarda dikkat çekti.
LEDVANCE, fuarda dekoratif aydınlatmada dikkat çeken OSRAM markalı retrofit lam-baları da görücüye çıkardı. Cam muhafazalı, enerji tasarrufu sağlayan retrofit lambalar, tasarımlarıyla geçmişe atıfta bulunuyor. LEDVANCE’nin özel koleksiyonu ‘Edition 1906’ da yer alan vintage lambalar da fuarda ziyaretçilerden tam not aldı.