Repman Forum Gerçekleşti!

Repman Forum Gerçekleşti!

RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi tarafından düzenlenen ve sponsorları arasında Panasonic Eco Solutions Türkiye’nin de bulunduğu RepMan Forum’un 7’ncisi, 30 Mart 2018 tarihinde Orjin Maslak İstanbul’da gerçekleşti.

Forum’da işveren markası ile kurum itibarı arasındaki ilişki tüm boyutları ile ele alındı.

Önemli İsimler İşveren Markası İçin Sahne Aldı, Araştırma Sonuçları Paylaşıldı.

RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi tarafından düzenlenen ve sponsorları arasında Panasonic Eco Solutions Türkiye’nin de bulunduğu forumun 7’ncisi, 30 Mart 2018 tarihinde Orjin Maslak İstanbul’da gerçekleşti. 2012’den bu yana her yıl düzenlenen forumda, itibar yönetimi kavramı tüm boyutları ile ele alındı. Forumun panelistleri arasında yer alan, Panasonic Eco Solutions Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi Tatsuya Kumazawa’nın Panasonic’in 7 ilkesi ekseninde Japonya’da işveren markası algısını ele aldığı, Kurumsal Marka Yönetim Direktörü Aysel Özaltınok’un ise Panasonic Eco Solutions Türkiye’de işveren markası iletişimi temalı konuşmaları, katılımcılar tarafından büyük ilgi gördü.

Katılımın ücretsiz olduğu ancak konukların diledikleri bir sivil toplum kuruluşuna uygun gördükleri miktarda bağış yaparak dahil olabildikleri RepMan Forum 2018’de ayrıca; RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Kurucu Başkanı Salim Kadıbeşegil, Gazeteci ve Teknoloji Yazarı M. Serdar Kuzuloğlu, Dünya Gazetesi Yazarı Volkan Akı, İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği Başkanı Ergun Gümrah gibi alanında önemli pek çok isim de konuşmacı ve moderatör olarak sahne aldı. Ayrıca, ZENNA Kurumsal Marka Yönetim Araştırmaları ve Danışmanlığı tarafından 1.200 kişinin katılımıyla gerçekleştirilen “RESPECT 2017” araştırmasından çarpıcı sonuçlar da forumda katılımcılarla paylaşıldı.

“İşveren Markasını Profesyonel Bir İletişim Mimarisi Ekseninde Ele Almaktayız.”

RepMan Forum’da işveren markasında iletişime dair bir sunum gerçekleştiren Panasonic Eco Solutions Türkiye Kurumsal Marka Direktörü Aysel Özaltınok “Kuruluşumuzun ürün ve hizmetleri ile ortaya koyduğu değerlerin yanında ‘işveren markası’ olarak fark yaratan uygulamalara sahip olmasını da önemli performans göstergelerimizden birisi olarak görmekteyiz. Bu yaklaşımdan hareketle, işveren markası kavramını profesyonel bir iletişim mimarisi ekseninde ele alıyor ve bu mimarideki tüm iletişim aksiyonlarını da işveren markamızı inşa eden yapı taşları olarak görüyoruz. Takdir edersiniz ki günümüzde markalaşmanın en temel unsuru kurumsal itibarı oluşturup, korumak ve toplumsal hafıza payında değerli bir yere sahip olmaktır.  Bu itibarı oluşturmak ve yönetmek için de önce güçlü bir işveren markasına sahip olmak gerekir. İşveren markası kavramına verdiğimiz bu önemin bir yansıması olarak, stratejik iletişim ve kurumsal itibar kavramları konusunda ülkemizin en önemli isimlerinden olan değerli Salim Kadıbeşegil’in öncülüğünde gerçekleşen RepMan Forum’a sponsorluk desteği verdiğimiz için çok mutluyuz.” şeklinde görüşlerini belirtti.