• BIST 101.090
  • Altın 200,828
  • Dolar 4,7878
  • Euro 5,6116
  • Konya 17 °C
  • AK Parti'nin 27. dönem milletvekili aday listesi
  • MHP 27. dönem MV aday listesi açıklandı (Tüm liste)
  • 24 Haziran'da nasıl oy kullanılacak? Oylar nasıl sayılacak? Yeni sistemle ilgili bilinmeyenler
  • AK Parti'nin 27. dönem milletvekili aday listesi
  • MHP 27. dönem MV aday listesi açıklandı (Tüm liste)
  • 24 Haziran'da nasıl oy kullanılacak? Oylar nasıl sayılacak? Yeni sistemle ilgili bilinmeyenler

MEBİM 147 Destek Büroları Eğitimi

MEBİM 147 Destek Büroları Eğitimi
05 Mart 2018 tarihinde Uluslararası Mevlana İmam Hatip Lisesi Konferans Salonunda başlayan Milli Eğitim Bakanlığı İletişim Merkezi Eğitim Planlaması Toplantısı, 06 Mart 2018 tarihinde de devam etti.

Toplantıya Konya, Afyon, Aksaray, Antalya, Eskişehir, Isparta, Karaman ve Mersin illeri ve bu illerin ilçelerindeki İletişim Merkezi Destek Büroları hizmetini yürüten bütün halkla ilişkiler temsilcileri ve kullanıcılar katıldı. 
Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğü Tanıtım Videosunun izlenmesiyle başlayan toplantının açılış konuşmasını Konya İl Milli Eğitim Müdürü Mukadder Gürsoy yaptı. MEBİM 147 biriminde görev alanların çok önemli bir işlevi yerine getirdiğine dikkat çeken Gürsoy, bu birimin il ve ilçe milli eğitim müdürlüklerinin dışa yansıyan yüzleri olduğunu ifade etti. Bu birimin kamuoyunda her ne kadar bir şikâyet merkezi gibi algılansa da esasında bir talep ve çözüm merkezi olduğuna vurgu yaptı.
Daha sonra kürsüye çıkan Milli Eğitim Bakanlığı Basın ve Halkla İlişkiler Müşaviri Emine Azdiken de geçmişten bu yana pek çok medeniyete ev sahipliği yapmış bir şehir olan Konya’da bu toplantıyı gerçekleştiriyor olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Ayrıca bu şehrin en büyük değerlerinden biri olan Mevlana’nın, insanlık kütüphanesinin kapanmayan bir kitabı olduğu da ifade etti. Konuşmasında MEBİM 147 ile alakalı bilgiler veren Azdiken, 01 Mart 2012’de Van’ın Erciş ilçesinde kurulan bu birime, şimdiye kadar takriben 12 milyon çağrı alındığını söyledi. Bu başvuruların %94’ünün arandığı anda cevap bulduğunu belirten Azdiken, MEBİM 147 Çağrı Merkezi çalışanlarının çok önemli bir işlevi yerine getirdiklerini ifade etti. 
Toplantı, Bakanlık Çağrı Merkezi Şube Müdürü Harun Akça’nın sunum yapmasının ardından sona erdi. 

mebim-147-destek-burolari-egitimi-(3).jpg

mebim-147-destek-burolari-egitimi-(6).jpg

mebim-147-destek-burolari-egitimi-(2).jpg

mebim-147-destek-burolari-egitimi-(5).jpg

UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Memleket | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0332 352 16 16 | Faks : 0332 352 11 66 | Haber Scripti: CM Bilişim