Macrocenter'a iki Stevie ödülü

Macrocenter'a iki Stevie ödülü

Şirket, Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri 2017'de "Yılın Ayrıcalıklı Satış" kategorisinde Altın, "Yılın Satış Eğitim Programı" kategorisinde ise Gümüş Stevie'nin sahibi oldu

İSTANBUL (AA) - Macrocenter, Stevie Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri 2017'de, "Yılın Ayrıcalıklı Satış" kategorisinde Altın, "Yılın Satış Eğitim Programı" kategorisinde ise gümüş ödülün sahibi oldu.

Macrocenter'dan yapılan açıklamaya göre, şirket, küresel ölçekteki en itibarlı ödül organizasyonlarından biri sayılan Stevie Ödüllerinden iki ödül aldı.

Şirket, yenilikçi uygulamaları ve nitelikli insan kaynağı yatırımlarıyla Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri 2017'de "Yılın Ayrıcalıklı Satış" kategorisinde Altın, "Yılın Satış Eğitim Programı" kategorisinde ise Gümüş Stevie'nin sahibi oldu.

Çalışanlarının kişisel ve mesleki gelişimleri için Migros Perakende Akademisi tarafından hazırlanan özel eğitim programıyla ödüle layık görülen şirket adına ödülü, Macrocenter Satış ve Pazarlama Direktörü Tülye Sekendiz ve Migros Perakende Akademisi Müdürü İlknur Kızılırmak teslim aldı.

Bu ödül aynı zamanda Migros Perakende Akademisinin de uluslararası alandaki 14. ödülü olma özelliğini taşıyor.


- "Çalışanlarımız farklı bir alışveriş deneyimi yaşatacak özel eğitimler alıyor"


Sekendiz, ödüle ilişkin değerlendirmesinde, dünyanın pek çok saygın markası arasından sıyrılarak ödüle layık görülmelerinin kendileri için büyük bir mutluluk olduğunu ifade etti.

Macrocenter'da kalite, ürün çeşitliliği ve yüksek standartlarda hizmet sunmanın çok önemli olduğunu belirten Sekendiz, müşterilerinin yaşam tarzı ve tercihlerini dikkate alarak Avrupa'dan ve dünyadan seçkin lezzetlerin yanı sıra Anadolu'ya özgü geleneksel tatları da sundukları geniş bir ürün portföylerinin bulunduğunu aktardı.

Sekendiz, aldıkları ödüllerde özel lezzetleriyle birlikte bu lezzetleri müşterilerine üstün hizmet kalitesiyle sunan, kendi alanlarında eğitim görmüş uzman personelin payının çok büyük olduğunu vurguladı.

Bu güçlerini teorik ve pratik eğitimlerle sürekli artırmaya odaklandıklarını anlatan Sekendiz, şunları kaydetti:

"Bu doğrultuda çalışanlarımıza özel bir eğitim programı oluşturduk ve fark yaratan içerik ve kapsamıyla Stevie Ödüllerinde büyük ödülün sahibi olduk. Programımız, müşteri beklentilerini anlama ve onlara daha iyi bir alışveriş deneyimi sunma amacıyla, çalışanlara deneyimsel bir eğitim sağlıyor. Eğitim içeriği, dünya mutfaklarından tadım ve sunum tekniklerine, katma değerli hizmetten genel kültüre kadar geniş bir kapsama sahip. Bu sayede çalışanlarımız müşterilerimizin istek, ihtiyaç ve beklentilerini en iyi şekilde anlayarak mağazadan girdikleri andan itibaren farklı bir alışveriş deneyimi yaşamalarını sağlayan bilgi ve donanımla zenginleşiyor."

Tülye Sekendiz, müşteri ve süreç odaklı, işinin erbabı bir ekip oluşturmanın kendileri için önemli olduğunu belirterek, "Kasiyerimizden yöneticilerimize tüm Macrocenter çalışanları perakendeciliğin bir takım oyunu olduğunun bilincinde. Özel lezzetler konusunda Türkiye'nin öncü markası Macrocenter'ın ürün ve hizmetlerinin bu denli beğenilmesinin ardındaki sır, bu takım ruhunun sürekliliğini sağlayabilmesi." ifadelerini kullandı.

AA

Kaynak:Haber Kaynağı

Etiketler :