İnnova ve GDS'den işbirliği

İnnova ve GDS'den işbirliği

Türk Telekom'un bilgi teknolojileri çözümleri sağlayıcısı İnnova, risk yönetimi yazılımı sektörü şirketlerinden GDS ile iş birliği yaptı

İSTANBUL (AA) - Türk Telekom iştiraki İnnova, risk yönetimine yönelik karar destek sistemleri ile veri yönetimi ve analitik hizmetler alanında faaliyet gösteren Global Data Solutions (GDS) ile yaptığı işbirliği çerçevesinde, ürün ailesinde yer alan Alacak Yönetim Sistemi'nin etkinliğini güçlendirmeyi, yönetimini kolaylaştırmayı ve erken dönem tahsilat oranını artırmaya yardımcı olmayı hedefliyor.

Türk Telekom'dan yapılan yazılı açıklamaya göre, Türk Telekom'un bilgi teknolojileri çözümleri sağlayıcısı İnnova, risk yönetimi yazılımı sektörü şirketlerinden GDS ile iş birliği yaptı. Böylelikle İnnova, finans ve telekom sektörlerine yönelik sunduğu Alacak Yönetim Sistemi çözümü kapsamında daha etkin ve hızlı bir alacak takip sürecinin önünü açtı.

GDS'in karar motoru olan GDS Decision Engine'in İnnova sistemlerine entegrasyonu, İnnova'nın erken dönem alacak takip sisteminin güç ve özelliklerini artırarak erken dönem tahsilat sürecinde uluslararası standartta güçlü, esnek ve verimli bir çözüm oluşturacak.

Verilen hizmet ile alacaklarını hukuki süreçleri başlatmak zorunda kalmadan erken tahsilat dönemi içerisinde tahsil eden kurumlar, dava masraflarından da tasarruf edecek. Tüm sürecin dijital ortama aktarılması sayesinde, daha az materyal ve sarf malzemesi kullanılacak, böylece çevrenin korunmasına destek olunurken sürdürülebilir bir dünyaya da katkı sağlanacak.

Açıklamada görüşlerine yer verilen İnnova Genel Müdürü Aydın Ersöz, iki kurum arasındaki güç birliğinin sektörde değişim yaratacağını belirterek, "İnnova olarak, alacak takibi yönetimi alanında kendini kanıtlamış çözümlerimizin başarısını, GDS'in Türkiye ve uluslararası arenadaki bilgi birikimi ve tecrübesinden yararlanarak daha da yükseklere taşıyacağız. GDS Decision Engine entegrasyonu ile daha da güçlenen İnnova Alacak Yönetim Sistemi'nin gelişmiş özellikleri, müşterilerimize önemli avantajlar sağlayacak. Bu sayede finans ve telekomünikasyon başta olmak üzere birçok sektörde, yüksek sayıda müşteriye sahip şirketler için alacak takip ve tahsilat süreçleri çok daha kolay yönetilebilir ve planlanabilir bir hale gelecek." değerlendirmesinde bulundu.

AA

Kaynak:Haber Kaynağı

Etiketler :