"Hoş Geldiniz Masası"ndan 82 bin kişiye hizmet

"Hoş Geldiniz Masası"ndan 82 bin kişiye hizmet

Çankaya Belediyesi Hoş Geldiniz Masası ve Çözüm Merkezi, yılın ilk 6 ayında 82 bin 156 vatandaşa hizmet sundu

ANKARA (AA) - Çankaya Belediyesi Hoş Geldiniz Masası ve Çözüm Merkezi, yılın ilk 6 ayında 82 bin 156 vatandaşa hizmet sundu.

Çankaya Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, vatandaşların sorunlarını en hızlı şekilde çözmek için oluşturulan "Hoş Geldiniz Masası ve Çözüm Merkezi" birimleri, ilçe sakinlerinden büyük ilgi gördü.

Çankaya Belediye Başkanı Alper Taşdelen’in göreve gelmesinin ardından faaliyete geçen Hoş Geldiniz Masası’na bu dönemde 76 bin 260 kişi başvurdu.

- Her gün 500 ki̇şi̇ye "hoş geldi̇ni̇z"

Açıklamaya göre, günde yaklaşık 500 kişiye hizmet veren Hoş Geldiniz Masası'nın çoğunlukla vezne bölümünden yararlanıldı.

Vatandaşın en çok hizmet aldığı vezne biriminde 26 bin 497 kişinin işlemleri gerçekleştirilirken, 13 bin 540 kişi "Ruhsat İşlemleri" biriminden, 11 bin 303 kişi "Mali Hizmetler Müdürlüğü" biriminden, 9 bin 859 kişi "İmar Durumu ve Bilgisi" biriminden, 3 bin 832 kişi "İmar İşlem Giden Evrak", 5 bin 749 kişi ise "İmar İşlem Gelen Evrak" biriminden hizmet aldı. 5 bin 480 vatandaş ise "Dilekçe Kabul" biriminden yararlandı.

Vatandaşın talep, istek ve şikayetlerini ilettiği "Çözüm Merkezi" ise yılın ilk 6 ayında 5 bin 896 kişinin başvuru adresi oldu.

5 bin 336 telefon, 424 yüz yüze ve 136’si web aracılığı ile ulaşan şikayet, talep ve isteklerin yaklaşık 5 binine yetkililerce sorunun çözümlenmesine dair geri dönüş yapıldı.


AA

Kaynak:Haber Kaynağı

Etiketler :
Önceki ve Sonraki Haberler