Yapı Kredi "Çağrı Merkezi Kalite Ligi'nin Şampiyonu

Yapı Kredi "Çağrı Merkezi Kalite Ligi'nin Şampiyonu

İSTANBUL (AA) - Yapı Kredi, çağrı merkezlerinin yarıştığı dünyanın en geniş ve yetkin kuruluşu olan Telephone Doctor tarafından kurulan Kalite Ligi’nde...

İSTANBUL (AA) - Yapı Kredi, çağrı merkezlerinin yarıştığı dünyanın en geniş ve yetkin kuruluşu olan Telephone Doctor tarafından kurulan Kalite Ligi’nde çağrı merkezleri arasında 1.’lik ödülünün sahibi oldu.

Yapı Kredi açıklamasına göre, Türkiye’de ilk telefon bankacılığı işlemini gerçekleştiren Yapı Kredi, çağrı merkezlerinin yarıştığı dünyanın en geniş ve yetkin kuruluşu olan Telephone Doctor tarafından kurulan Kalite Ligi’nde çağrı merkezleri arasında 1.’lik ödülünün sahibi oldu. Yapı Kredi, kazandığı birincilik ödülüyle bu alanda öncü ve lider pozisyonunu sürdürmeye devam ediyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Yapı Kredi Alternatif Dağıtım Kanalları Genel Müdür Yardımcısı Yakup Doğan, müşteri memnuniyetini odak noktasına yerleştiren Yapı Kredi olarak, kendilerini üstün müşteri deneyimi sunmak adına sürekli geliştirdiklarini anlattı.

Her gün milyonlarca müşterilerine hizmet sunan çağrı merkezlerine bu anlamda büyük sorumluluk düştüğünü vurgulayan Doğan, şunları kaydetti:

"Kalite Ligi kapsamında 2014 yılı boyunca çağrı merkezimizin gizli müşteri olarak gelen aramaları üst seviyede müşteri memnuniyeti sağlayacak şekilde yanıtlaması da bu sorumluluğu başarıyla yerine getirdiğini gösteriyor. Selamlama, aktif dinleme, analiz etme, güzel konuşma, soruları yönlendirme, ses tonu, kurumsal duruş ve yetkinlik gibi kriterlere göre çalışanlarımız üstün bir performans sergileyerek en yüksek kalite puanına ulaştı. Bu başarıdan ötürü tüm çağrı merkezi çalışanlarımızı tebrik ediyorum. Bundan sonraki dönemlerde sahip olduğumuz standartları sürdürerek başarılarımızı daha ileriye taşımayı amaçlıyoruz."

Açıklamaya göre, Telefonda hizmet kalitesi alanında dünyanın en geniş ve yetkin kuruluşu olan Telephone Doctor tarafından kurulan Kalite Ligi, farklı senaryolar ile farklı saatlerde gizli müşteri aramaları gerçekleştiriyor. Bu aramaların sonucu ile değerlendirmeler yapılıyor, ay ve yıl sonlarında Kalite Ligi’nde çağrı merkezlerinin performansları paylaşılıyor.

Kaynak:Haber Kaynağı