Vodafone’dan Konya’ya yatırım

Vodafone’dan Konya’ya yatırım

Dijital Dönüşüm Hareketi kapsamında Türkiye’nin uçtan uca dijital kalkınmasını hedefleyen Vodafone, kesintisiz yatırımlarını Türkiye’nin dört bir yanında sürdürüyor

Son 3 yılda Konya’ya gerçekleştirdiği yatırımları 22 milyon TL’ye ulaşan Vodafone Türkiye, KOBİ’lere sunduğu teknoloji çözümleriyle de Konya’nın sanayide dijitalleşmesine katkıda bulunuyor. Vodafone’un Yarına Hazırım Platformu kapsamında şirketlerin dijitalleşme haritasını çıkardığı araştırmaya göre, Konyalı şirketlerin dijitalleşme endeksi %51. Türkiye için daha iyi bir gelecek hedefiyle başlattığı “Dijital Dönüşüm Hareketi” kapsamında teknoloji, hizmet ve sosyal yatırımlarını aralıksız sürdüren

Vodafone, bu vizyon çerçevesinde Konya’da gerçekleştirdiği yatırımlarını açıkladı. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, Konya’da basın mensuplarıyla bir araya gelerek, Vodafone Türkiye’nin Konya’daki yatırımları ve iş dünyasına yönelik çözümleri hakkında bilgi verdi.  Vodafone Türkiye olarak, Anadolu’nun sayılı ticaret merkezlerinden Konya’ya büyük önem verdiklerini vurgulayan Engin Aksoy, şunları söyledi: “Konyalılara en ileri mobil teknolojileri sunarak şehir ekonomisinin daha da güçlenmesine katkıda bulunmayı önemsiyoruz. Vodafone olarak, gerek Konya’ya gerekse bölgeye teknolojik altyapımızı güçlendirmek ve hizmet kalitemizi sürekli artırabilmek için yatırımlar yapıyoruz. Son 3 yılda Konya’ya yaklaşık 22 milyon TL’lik yatırım gerçekleştirdik. Konya’da 83 mağazamızla faaliyet gösteriyoruz ve 299 kişiye istihdam sağlıyoruz. Sosyal yatırımlarımız açısından öncelik verdiğimiz iller arasında da Konya geliyor. ‘Geleceğe İlk Adım’ projemiz kapsamında Konya’da 10 anasınıfımız bulunuyor. Proje kapsamında 2009 yılından bugüne 1.592 Konyalı çocuğumuzun kaliteli okul öncesi eğitim almasına destek verdik. ‘Bilgisayar Bilmeyen Kalmayacak’ projemiz kapsamında ise, 9.832 Konyalı gencimize ücretsiz bilgisayar eğitimi sağladık.”

2023’te 500 milyar dolar ihracat hedefleyen Türkiye’nin rekabet gücüne güç katacak çözümlere odaklanması gerektiğinin altını çizen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, şunları kaydetti: “İktisadi büyümenin itici gücünün de KOBİ’lerden geleceğine inanıyoruz. Değişimin katalizörü KOBİ’lerimizin, attıkları adımlarla, sadece kendilerinin değil ülkemizin de kaderini belirleyecek güce sahip olduklarını düşünüyoruz. KOBİ’lerden büyük işletmelerimize, tüm şirketlerimizin ‘iş ortağı’ olarak Komple İletişim Hizmetleri çatısı altında pek çok ürün ve servisi dünyanın son teknolojisiyle sunuyoruz. Şirketleri rekabette bir adım öteye taşıyacak çözüm, teknolojiyi benimseme ve hızla dijitalleşme olarak karşımıza çıkıyor. Bu nedenle, Vodafone olarak Türkiye’nin dijital dönüşümüne öncülük etmeyi hedefliyoruz. Çünkü dijital dönüşüm, iş dünyası için rekabet avantajı ve farklılaşmak demek. Türkiye’de işletmelerin dijital haritasını çıkarmak ve ihtiyaçlarını belirlemek amacıyla geliştirdiğimiz Yarına Hazırım Platformu’nu Temmuz itibariyle www.yarinahazirim.com adresi üzerinden hizmete açtık. Accenture işbirliğiyle yürüttüğümüz araştırmada 600 işletmeye ulaştık ve Türkiye’de işletmelerin dijitalleşme endeksinin %48 olduğu sonucuna vardık. Yarına Hazırım Platformu’nda Konyalı şirketlerin de dijitalleşme haritasını çıkardık. 200 Konyalı şirkete ulaştık. Konyalı şirketlerin dijitalleşme endeksi %51 olarak ortaya çıktı” dedi.

Ferit Hepokur-Memleket