Vestel "V Hepyeni" uygulamasını başlattı

Vestel "V Hepyeni" uygulamasını başlattı

Vestel Ticaret AŞ Genel Müdürü Güler:- "Teknoloji o kadar hızlı değişiyor ki bugün aldığımız teknolojik bir cihazın neredeyse 6 ay içinde yenisi çıkıyor. Bu nedenle tüketiciler olarak bizler de 'ya nasıl olsa yenisi çıkar' diyerek ihtiyacımızı erteliyoruz

 Vestel Ticaret AŞ Genel Müdürü Ergün Güler, "Teknoloji o kadar hızlı değişiyor ki bugün aldığımız teknolojik bir cihazın neredeyse 6 ay içinde yenisi çıkıyor. Bu nedenle tüketiciler olarak bizler de 'ya nasıl olsa yenisi çıkar' diyerek ihtiyacımızı erteliyoruz ya da aldığımıza razı oluyoruz. Vestel olarak artık tüketiciler teknolojiyi beklemesin, ihtiyaçlarını ertelemesin ve her zaman en yeni teknolojiye sahip olsunlar diye üyelik platformu V Hepyeni’yi kurduk." dedi.

Güler, televizyon satın alma sürecini üyelik sistemine dönüştüren Vestel’in “V Hepyeni” uygulamasına ilişkin düzenlediği basın toplantısında yaptığı konuşmada, inovasyon, teknoloji ve mühendislik alanlarındaki uzmanlıklarını, dijital dönüşümün hızlı ve etkili şekilde gerçekleşmesi için hizmete sunduklarını kaydetti.

Yenilikçi vizyonlarını yansıtan, perakendeciliğin kodlarını değiştirecek olan “V Hepyeni” platformunu tanıtmaktan memnuniyet duyduğunu ifade eden Güler, tüketicilerin dijital teknolojiden her zamankinden daha fazlasını beklediklerini, bu yüzden dijital dönüşümün insani özelliklerine odaklandıklarını söyledi.

Güler, toplumda karşılığı olmayan teknolojiyle de, dijitalleşmeyle de ilgilenmediklerini belirterek, şunları kaydetti:

"Önceliğimiz insan... Bizi başarıya götürecek olanın da bu yaklaşımımız olduğuna inanıyoruz. V Hepyeni uygulamasıyla teknoloji dünyasındaki hareketlilik ve dinamizm yakından hissedilecek. Teknoloji o kadar hızlı değişiyor ki bugün aldığımız teknolojik bir cihazın neredeyse 6 ay içinde yenisi çıkıyor. Bu nedenle tüketiciler olarak bizler de 'ya nasıl olsa yenisi çıkar' diyerek ihtiyacımızı erteliyoruz ya da aldığımıza razı oluyoruz. Vestel olarak artık tüketiciler teknolojiyi beklemesin, ihtiyaçlarını ertelemesin ve her zaman en yeni teknolojiye sahip olsunlar diye üyelik platformu V Hepyeni’yi kurduk."

 

- Televizyonun ardından diğer ürünler de sisteme dahil olacak

 

Ergün Güler, süreklilik halinde ürün modelini yükseltme imkanı tanıyan uygulamanın ek avantajlarına değinirken, "V Hepyeni üyelerimiz Vestel’in premium müşteri kitlesini oluşturacak ve sistem dahilinde kendilerine özel birçok ek fayda sunulacak. Bu planlarımıza ek olarak yapacağımız birçok marka ortaklığıyla V Hepyeni üyelerimize özel avantajlar sunacağız. Yani Vestel’in premium müşterileri V Hepyeni sayesinde diğer markalarda da ayrıcalıklı olacaklar. Televizyonla başlayan uygulamaya, başta cep telefonu olmak üzere, beyaz eşya ürün gruplarını ekleyeceğiz." diye konuştu.

Televizyon satın alma sürecini bir üyeliğe dönüştürdüklerini aktaran Güler, "Üyelik avantajı ile müşterilerimizin 24 ve 36 ay arasında televizyonlarını değiştirmesini bekliyoruz. Bir yıllık Digiturk üyeliği aboneliğin dahilinde bulunuyor. İsteyenlere çanak anteni kurulumunu da sunuyoruz. Ülkemizin sürdürülebilir teknolojik gelişimine katkıda bulunmaktan dolayı kurumumla gurur duyuyor, V Hepyeni’nin ülkemizi dijital geleceğe taşıyacak adımlardan biri olmasını diliyorum." dedi.

Güler, dijital devrimin önemine dikkati çekerek, şu an dijital devrimin en başında olunduğunu, yeni dünyanın yeni iş modellerini beraberinde getirdiğini kaydetti. Güler, iş dünyasında da bazı değişiklikler görüldüğünü ifade ederek, piyasa değeri büyük şirketlerin eskiden ABD’den çıktığını, şimdi de Çin’den çıkabildiğini söyledi.

Ortaya çıkan değerin eskiden ürün ve mühendislikte, artık hizmet ve servislerde yattığını vurgulayan Güler, televizyonlarda teknolojinin hızlı yükseldiğini ve fiyatların yatay seyrettiğini aktardı.

Eskiden 8-9 yılda bir televizyon değiştirilirken, son araştırmaların bunun ortalama 5,5 yıl, kendi izleniminin ise 4 yıl olduğunu gösterdiğini kaydeden Güler, V Hepyeni uygulamasının televizyonlarda bir hafta önce başladığını, 200 kişinin başvuru yaptığını ve geri dönüşün yüzde 15 civarında olduğunu, ilerleyen süreçte daha fazla talep gelmesini beklediklerini kaydetti.

 

- Daha çok Kafe Vesto geliyor

 

Toplantının yapıldığı Kafe Vesto hakkında da bilgi veren Güler, Kafe Vesto’nun İstanbul’da Beşiktaş, Kavacık, Zorlu Center, Ankara’da Bahçelievler’de hizmet verdiğini, müşterilere Tirebolu çayından Ezine peynirli sandviçe ve Kavala kurabiyesine kadar yerel lezzetler sunduklarını anlattı.

Kafe Vesto’nun olduğu mağazalarda 5 kata varan ciro artışı sağladıklarını kaydeden Güler, Kafe Vesto’yu Anadolu’ya daha da yaymak istediklerini, İzmir, Kayseri, Gaziantep ve Konya için çalışmalar yaptıklarını, yıl sonuna kadar Kafe Vesto’ların 15 farklı ilde olmasını hedeflediklerini kaydetti.

Bir gazetecinin beyaz eşyada üyelik sisteminin nasıl olacağına ilişkin sorusu üzerine Güler, "Tercih edilen deterjanı bile istenilen noktaya teslim edeceğiz. Deterjanı dahi düşünebiliyorsak her şeyi düşünebiliriz." dedi.

Smart TV’lerde kullanıcıların aktifliğini görebildiklerini aktaran Güler, "Türkiye’deki televizyon fiyatları uygun olduğu için Türkiye'den alınmış bir televizyonu mesela Almanya'da, Fransa'da aktif olarak görebiliyoruz." ifadesini kullandı.

Verilen bilgiye göre, tüketici elektroniği markalarının her yıl onlarca yeni model tasarlaması nedeniyle tüketicilerde "acaba yenisi çıkar mı, daha sonra mı alsam?" ikileminden hareketle ortaya çıkan V Hepyeni uygulaması, tüketicilere süreklilik halinde ürün modelini yükseltme fırsatı sunacak. Öncelikle Vestel TV’lerde geçerli olan V Hepyeni uygulaması, Vestel müşterilerinin televizyonlarını aldıktan 24 ay sonrası itibarıyla yeni çıkan model ile değişimine olanak sağlıyor.

Vestel mağazalarında V Hepyeni üyesi olan Vestel müşterileri, tüm kurulum süreçlerinden ve satış sonrası hizmetlerden VIP servis üzerinden faydalanabiliyor.

Bu arada, en düşük üyelik (kullanım) bedeli aylık 89 TL'den başlıyor. Uygulama, 48 ile 65 inç arasında seçili televizyon modellerinden oluşuyor.

 

Kaynak:Haber Kaynağı

Etiketler :