Selva Gıda, Uzak Doğu Pazarı’nda Gücünü Artırıyor

Selva Gıda, Uzak Doğu Pazarı’nda Gücünü Artırıyor

Selva Gıda, bu yıl 43.’si düzenlenen Foodex Japan 2018 Fuarı’nda, Uzak Doğu’nun ihtiyaçlarına göre özel üretim anlayışıyla farkını ortaya koyuyor.

İttifak Holding bünyesinde gıda sektöründe faaliyet gösteren, 15 kategoride 180’in üzerinde ürüne ulaşan Selva Gıda, uluslararası platformlarda onaylanmış Üstün Lezzet ödüllü ürünleriyle, 6 – 9 Mart 2018 tarihleri arasında Tokyo’da bu yıl 43.’sü düzenlenen Foodex Japan 2018 Fuarı’nda yerini aldı. 
Hububat orijinli ‘Gerçek Gıda’ üzerinde yoğunlaşan Selva Gıda, sağlıklı nesillerin yetiştirilmesi için insan sağlığı ile özdeşleşen gıdalar üretiyor. Besleyici, insana faydalı, lezzetli, çevreye ve doğaya zarar vermeden üretimi yapılan "Gerçek Gıda" ürünleri ile sağlıklı yaşamın arkasında duruyor. Diğer yandan Dünya’da 5 kıtada, ağırlıkla Japonya, Tayvan, İsveç, Hindistan, Nijer, Mali, Madagaskar, Ruanda ve Moritanya olmak üzere 90’dan fazla ülkeye makarna, irmik ve un başta olmak üzere ürünlerini sevk eden Selva Gıda, üretiminin yüzde 50’sinden fazlasını ihraç ediyor. 
Selva Gıda’nın lezzet ve kalitesinin özünde, yüksek kalitede hammadde ve ileri teknoloji kullanımı yattığını belirten Selva Gıda Genel Müdürü Özkan Koyuncu, “Selva Gıda olarak dünyanın birçok ülkesine ciddi miktarlarda ürün ihracatı gerçekleştiriyoruz. Uzak Doğu ülkelerinin ise bizim ayrı bir önemi bulunuyor. Bu yaklaşımımız doğrultusunda bölgenin ihtiyaçlarına göre özel üretim yapıyoruz. Bunun en güzel örneğini ise geçen yıl ürün gamımıza eklediğimiz Mürekkep Balıklı Spagetti oluşturuyor” dedi. 
Koyuncu ayrıca; “Uzak Doğu pazarı yüksek bir potansiyeli olmasına rağmen, tutunabilmesi çok zor olan bir pazar. Ürününüzün üretim teknolojisinden tutun da ham madde kalitesine kadar tüm özellikleri eksiksiz olmalı. Kaliteden küçücük bir taviz vermeniz, ürününüzün pazardan çıkmasına neden olur. 2007 yılından bu yana markalı makarna ihracat liderliğimizin altında yatan en önemli sebeplerden biri de kalitemizden asla taviz vermeyişimiz. Önümüzdeki süreçlerde ihracattaki başarımızı artırarak sürdürmeyi amaçlıyoruz. Bu hedefimiz için farklı pazarların ihtiyaçlarına yönelik özel ürün ve hizmetler geliştirmeyi sürdüreceğiz. Foodex gibi fuarlarda yer almak, ürünlerimizi ve kendimizi anlatmamızda büyük rol oynuyor” açıklamasında bulundu.